Silné značky mají moc vytvářet obchodní hodnotu. Jejich vliv je však mnohem větší, než jen zvyšování výnosů a ziskové marže. Silné značky vytvářejí svým majitelům konkurenční výhodu také tím, že umožňují prodej za vyšší cenu a snižují náklady nutné pro vstup na nové trhy a do nových kategorií. Majitelé nejsilnějších značek mají nižší riziko podnikání, silná značka jim také pomáhá přilákat a udržet talentované zaměstnance.

Žebříček nejcennějších značek na světě BrandZ Top 100 vytváří společnost Millward Brown Optimor. Pořadí značek určuje dle hodnoty značky v dolarech. Tento seznam poskytuje užitečné informace pro finanční i marketingové odborníky či samotné majitele firem o tom, jak řídit a rozvíjet své vlastní značky.

V první pětadvacítce najdeme značky Google, Microsoft, Coca-Cola, IBM, McDonalds, Apple, China Mobile, GE, Vodafone, Marlboro, Walmart, ICBC, Nokia, Toyota, UPS, BlackBerry, HP, BMW, SAP, Disney, TESCO, Gilette, Intel a Oracle.

Be Sociable, Share!

Stránky: 1 2 3 4

žádný komentář k “Seznam 100 nejcennějších značek na světě v roce 2009”
  1. Jak zhubnout napsal:

    Zajímavý článek

  2.  
Zanechej komentář